ضرروت تعامل شهرداری ها و شرکت های حمل و نقل مسافر

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاکید کرد

ضرروت تعامل شهرداری ها و شرکت های حمل و نقل مسافر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: رشد وتوسعه خدمت رسانی به مردم در حوزه حمل ونقل مسافر منوط به همکاری و تعامل شرکت های حمل و نقل مسافر و شهرداری هاست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در جلسه مشترک تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر، شرکت های حمل و نقل مسافر شاهین شهر،شهرداری و فرمانداری شاهین خواستار تعامل شهرداری با شرکت های حمل ونقل مسافر شد و گفت: توسعه خدمت رسانی به مردم با رعایت اصول و قوانین از شروط موفقیت دراین مسیر است.
وی ادامه داد: روابط شرکت های حمل ونقل مسافر استان اصفهان با شهرداری های استان اصفهان تابع وحدت رویه تعیین و تایید شده قانونی است و از شهرداری شاهین شهر نیز تقاضا داریم این رویه را رعایت کند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به ابعاد اجتماعی گسترده حمل و نقل مسافر خاطرنشان کرد: اختلاف نظرها باید در جلسات مشترک و با گفت وگو حل شود، دراین راستا قوانین و آیین نامه های شفاف وجود دارد که می توان به آن استناد کرد.
خضری با بیان اینکه حمل و نقل جاده ای تنها بخشی ازاقتصاد کشور است که ۱۰۰ درصد خصوصی است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی سرمایه کشور است و ما بر اساس وظایف قانونی خود از حریم شرکت های خصوصی دراین حوزه صیانت می کنیم.
وی در بخشی از سخنان خود از تعامل و همکاری فرمانداری و شهرداری شاهین شهر با شرکت های حمل و نقل خصوصی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم در شرایط حساس کنونی، تعاملات بیش از پیش گسترش یابد.
اعضای حاضر دراین جلسه نقطه نظرات خود در رابطه با چالش های موجود مطرح کردند و مسائل از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در نهایت مقررشد جلسه ای باحضور شهرداری شاهین شهر، تشکل های صنفی حمل ونقل مسافر و شرکت های حمل ونقل مسافر برای حل مشکلات در این حوزه تشکیل ونتیجه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اعلام شود.

دکمه بازگشت به بالا