شهرداری به کمک تقویت زیرساخت های گردشگری سلامت می آید

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

شهرداری به کمک تقویت زیرساخت های گردشگری سلامت می آید

شهردار اصفهان گفت: بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین(ع) یکی از محورهای گردشگری سلامت است که باید زیرساخت‌های آن تقویت شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت‌الله نوروزی در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) با بیان اینکه ویژگی خاص و مهم این بیمارستان درمان کودکان با کادری ویژه است، اظهار کرد: کار برای کودک و نوزاد سرمایه‌گذاری بلند مدت است. نوزادی که از ابتدای تولد دچار بیماری می‌شود، می‌تواند در این بیمارستان درمان شده و به زندگی دوباره برگردد و تا سال ها به حیات خود ادامه ‌دهد، به همین دلیل فعالیت این بیمارستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی هدف از این بازدید را مشاهده مشکلات بیمارستان از نزدیک، گفت‌وگو با مادران و همراهان کودکان بیمار و همچنین کمک به مسئولان بیمارستان در رفع مشکلات عنوان کرد و افزود: بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) به دنبال توسعه است و زیرساخت‌های لازم برای توسعه آن باید تقویت شود و از این جهت نیازمند حمایت است که مدیریت شهری قول می دهد در این زمینه به مسئولان بیمارستان کمک کند.

شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت ویژه بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) تصریح کرد: گردشگری و اهمیت آن شعار همیشگی‌ مدیریت شهری است و به این موضوع اصرار می‌ورزیم. گردشگری انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها “گردشگری سلامت” است و بر اساس بررسی‌های که انجام داده‌ایم آمار مراجعان به این بیمارستان از شهرهای مختلف کشور و همچنین مراجعه بیماران از کشورهای خلیج فارس این مکان را به محور گردشگری سلامت تبدیل کرده است بنابراین این بیمارستان باید بتواند ابزار، لوازم و امکانات لازم برای ادامه فعالیت موفق خود داشته باشد.

وی در مورد زمان راه‌اندازی بخش دوم بیمارستان، گفت: تملک زمین، تغییر کاربری، اخذ مجوز از مراجع مربوطه در ادارات استانی، اداره کشاورزی، کمیسیون ماده ۵، شورای برنامه‌ریزی، تبصره یک ماده یک و … باید انجام شود که پس از طی شدن تمامی این مراحل شهرداری نیز در اخذ پروانه، عوارض و مسائلی از این قبیل حتماً با مسئولان بیمارستان همکاری و از آن‌ها حمایت می‌کند.

نوروزی اظهار کرد: آرزوی من سلامتی و درمان همه کودکان بیمار است.

دکمه بازگشت به بالا