مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان با حضور در برنامه زنده رادیویی “نقد و نظر “

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان با حضور در برنامه زنده رادیویی “نقد و نظر “

مهندس محمد علی اکبری مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان با حضور در برنامه زنده رادیویی “نقد و نظر ” به طور شفاف در خصوص مدیریت اضطراری بار توضیح داد و گفت : با توجه به گرمای هوا ؛ میزان وسایل سرمایشی بیشتری در مدار قرار گرفته که همین امر موجب شده میزان مصرف از تولید پیشی بگیرد ؛ البته این جنبه ی منطقه ای ندارد بلکه به طور سراسری و بر روی شبکه ملی است.
وی خاطر نشان کرد: علت قطعی هایی که ایجاد شده ناشی از کاهش تولید در حوزه برق آبی بوده است به طوری که در سال ۹۶ تقریبا ۹۵۰۰ مگاوات ظرفیت تولید برق آبی کشور بوده و میزان این ظرفیت در سال جاری به علت کاهش بارش ها و کمبود آب پشت سد به ۴۵۰۰ مگاوات رسیده است .
وی به افزایش میزان مشترکین نیز اشاره کرد و گفت ؛ در سال گذشته ۵۵ هزار مگاوات میزان مصرف کل کشور بوده اما امسال با توجه به مشترکین اضافه شده وکمبود تولید نیروی برق آبی و افزایش درجه حرارت پیک بار کشور تاکنون به ۵۷ هزار مگاوات رسیده است
مهندس علی اکبری تصریح کرد : شرکت توزیع برق اصفهان به عنوان شرکت پیشرو برای احترام به حقوق شهروندی ؛ در ابتدای خاموشی ها به طور شفاف طبق فیدرها و تغذیه کننده های برق رسانی هر منطقه اطلاع رسانی نمود..
این مقام مسئول تاکید کرد : مدیریت اضطراری بار بر اساس جدول خاموشی تا ۹۰ درصد مطابقت دارد و ۱۰ درصد خطا نیز خاموشی هایی بوده که اعمال نشده و این نیز به نفع مشترکین می باشد .
وی به علت تکرار برنامه خاموشی در یک روز برای یک منطقه اشاره کرد و گفت: قطعی های مکرر که در جدول اعلامی شرکت توزیع برق اصفهان عنوان نشده به علت مشکلات فنی ایجاد شده بعد از خاموشی ها می باشد به طوری که پایداری شبکه را تحت الشعاع قرار می دهد .
وی گفت به سه روش می توان خاموشی ها بر را روی سایت جستجو کرد که شامل ارائه رمز رایانه ؛ بررسی نقشه موقعیت منطقه و بررسی مسیرها و گروهها می باشد .

دکمه بازگشت به بالا