همه مددجویان کمیته امداد اصفهان بیمه مکمل درمان دارند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همه مددجویان کمیته امداد اصفهان بیمه مکمل درمان دارند

بیش از سه میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان برای بهره‌مندی ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از خدمات بیمه مکمل در سال ۹۶ هزینه شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان گزارشی از خدمات بیمه مکمل درمان این نهاد ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، جلال یزدانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: به‌منظور کاهش هزینه‌های درمان و حفاظت مالی از مددجویان در برابر مخارج کمرشکن آن، کلیه مددجویان تحت پوشش این نهاد اعم از شهری و روستایی تحت پوشش بیمه مکمل درمان قرار دارند.

وی افزود: این خدمت در سه سرفصل به مددجویان ارائه می‌شود که شامل پرداخت فرانشیز و مابه‌التفاوت خدمات مشمول بیمه پایه، خدمات تشخیصی و درمانی ضروری غیر پوشش بیمه پایه و خدمات جانبی درمان شامل هزینه رفت و آمد بیماران، امکانات اقامتگاهی و هزینه مراقبت از بیماران زمین‌گیر است.

یزدانی تعداد افراد بهره‌مند از این پوشش درمانی را ۱۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در سال ۹۶ بیش از سه میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان در این زمینه هزینه شد.

وی بابیان اینکه بیمه مکمل درمان مددجویان کمیته امداد دارای دو سطح خدمات است، افزود: سطح اول به همه جامعه تحت حمایت و سطح دوم به بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر ارائه می‌شود.

یزدانی گفت: منابع لازم برای ایجاد پوشش بیمه تکمیلی درمان مددجویان از اعتبارات دولتی و کمک‌های مردم نیکوکار اصفهان تأمین می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان با تأکید بر کمبود منابع درزمینهٔ ارائه خدمات درمانی مناسب به نیازمندان جامعه، گفت: هزینه خدمات بهداشت و درمان در کشور بالاست و برای ارائه خدمات مناسب به نیازمندان و مددجویان، نیازمند توجه بیشتر مردم نیکوکار و فعالان عرصه خیر و احسان به حوزه بهداشت و درمان هستیم.

یزدانی با اعلام اینکه در سال ۹۶ بیش از ۳۸ میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان در زمینه بهداشت، درمان و بیمه جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شده است، گفت: نیکوکاران گرامی می‌توانند برای یاری رساندن به کمیته امداد در ارائه کمک به همشهریان نیازمند و ناتوان اصفهانی برای پرداخت کمک‌های نقدی خود از تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و درگاه پرداخت الکترونیکی #۰۳۱*۸۸۷۷* استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا