سارق طلافروشی حین سرقت دستگیر شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

سارق طلافروشی حین سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از دستگیری یک خانم سارق که به صورت ماهرانه ای از طلا فروشی های شهرستان سرقت می کرد خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اطلاعات واصله مبنی بر وجود سارق طلاجات در یک طلافروشی ، ماموران کلانتری ۱۴ با حضور به موقع موفق شدند زن سارقی که در حال سرقت بود را دستگیر کنند.

وی افزود: مموران در بازرسی از کیف این خانم سارق تعداد ۳ جفت گوشواره که به طرز بسیار ماهرانه ای زیر کیف جاساز کرده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جعفری نژاد در پایان از متصدیان واحد های صنفی طلا فروشی ها خواست:حتماً از قفل های مخفی و کنترل دار استفاده کنند ، به گونه ای برنامه ریزی کنیدکه در زمان پهن کردن و همچنین جمع آوری ویترین کسی نزد شما حضور نداشته باشد ، مراقب باشید به هنگام خرید، جواهرات شما را با بدل معاوضه نکنند ، به هنگام مراجعه خانم هایی که با روبند در محل کار شما حاضر می شوند جانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید در ورودی مغازه به خصوص طلافروشی ها، می‌بایستی پس از ورود و خروج مشتری به طور اتوماتیک قفل شود دوربین‌های مدار بسته را در داخل و خارج از مغازه به طور محسوس و یا نامحسوس نصب کنید و از دوربین هایی با قابلیت ثبت فریم به فریم و سرعت ضبط بالا استفاده کنید، از خرید اموال، اشیاء و جواهرات بدون فاکتور و مدارک کافی از افراد ناشناس جداً خودداری و در زمان قطع برق، دقت و مراقبت کافی از مغازه داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا