حضور کاروان زیر سایه خورشید در امامزاده علی بن محمد(ع) بن رود

پایگا ه خبری ارک خبر-اصفهان:

حضور کاروان زیر سایه خورشید در امامزاده علی بن محمد(ع) بن رود

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت: همزمان با دهه کرامت خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در جوار حرم مطهر امامزاده علی بن محمد(ع) جندان بن رود حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امراله اصغری ورزنه اظهار داشت: با هماهنگی هایی که انجام شد به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در جوار حرم مطهر امامزاده علی بن محمد(ع) جندان بن رود حضور پیدا کردند.

وی در ادامه افزود: در این مراسم معنوی خیل عظیم مردم مومن و متدین منطقه نیز حضور داشتند و این برنامه همراه با مداحی و مولودی خوانی خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت: آستان مقدس امامزاده علی بن محمد(ع) در روستای جندان واقع شده است که این روستا از توابع دهستان رودشت شرقی بوده و تا مرکز دهستان (کفران،فارفان) ۵ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا مرکز بخش (شهر ورزنه)۱۲ کیلومتر است و تا شهر اصفهان نیز ۱۰۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا