استاندار اصفهان خبرداد: درهای منطقه حفاظت شده قمیشلو بر روی گردشگران باز خواهد شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان

استاندار اصفهان خبرداد: درهای منطقه حفاظت شده قمیشلو بر روی گردشگران باز خواهد شد

دکتر محسن مهرعلیزاده در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان تیران و کرون و مجمع نمایندگان استان اظهارداشت: با همکاری سازمان محیط زیست؛ درهای منطقه حفاظت شده قمیشلو بر روی گردشگران باز خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری اصفهان، دکتر مهرعلیزاده در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان و شورای اداری شهرستان تیران و کرون با اشاره به تداوم خشکسالی و لزوم سازگاری با کم آبی در استان و منطقه اظهارداشت: خوشبختانه شرایط این شهرستان بگونه ای است که می توان با بهره مندی از ظرفیت ها و مزیت ها، وضعیت مطلوبی ایجاد کرد و نگرانی ها را در خصوص اشتغال و معیشت مردم برطرف نمود.
استاندار اصفهان افزود: وجود مزیت ها و ظرفیت های گردشگری بسیار خوب در منطقه موجب شده که طرح ها و پروژه های زیادی در دست اجر باشد.
مهرعلیزاده در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص سازگاری با کم آبی و مقابله با خشکسالی، اظهارداشت: علاوه بر طرح های سازگاری با کم آبی و استفاده بهینه ازآب موجود، در راستای طرح های انتقال آب از اقصی نقاط کشور، تلاش و کوشش وافری را خواهیم داشت.
وی اظهارداشت: ما بعنوان خادمین مردم و مردم فهیم ایران با تمام وجود ایستاده ایم و در مقابل توطئه های دشمنان بویژه دولت جنایتکار آمریکا مقاومت و از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهیم کرد چرا که دشمنان هرچه توطئه کنند و فشار بیاوردند ما بیشتر مقاومت خواهیم کرد.
محسن مهرعلیزاده با اشاره به راه اندازی پرتال سرمایه گذاری استان، افزود: تمامی مجوزها اخذ و طرح های توجیهی پروژه ها و استعلام ها انجام شده و این پرتال یک فرصت مغتنم برای سرمایه گذاران است.
وی با اشاره به درخواست مردم شهرستان برای تاسیس بیمارستان تخصصی، اظهارداشت: برای احداث بیمارستان با توجه به اخذ مجوزها و تامین اعتبار آن با کمک خیرین، مشکلی وجود ندارد ولی باید برای تجهیز و زمان بهره برداری آن از هم اکنون برنامه ریزی شود.
محسن مهرعلیزاده بر ایجاد مجتمع رفاهی و فرهنگی در اطراف سد خمیران تاکید کرد و ادامه داد: ۴ اداره ای که در شهرستان نمایندگی دارند باید ارتقا و به اداره تغییر وضعیت دهند.
استاندار اصفهان در ادامه بر افزایش فشار گاز تحویلی به شهرستان در جهت آمادگی زیرساخت های شهرستان و باز شدن درهای منطقه ی حفاظت شده قمیشلو برای بازدید گردشگران و تعمیر و تجهیز قلعه ی موجود در این منطقه تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان؛ نیز از دکتر مهرعلیزاده بعنوان یک استاندار عملیاتی تقدیر کرد و خواستار همکاری مجدانه همه ی مدیران با استاندار اصفهان شد.
امام جمعه شهرستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات استاندار اصفهان؛ به بیان مشکلات شهرستان بویژه نداشتن بیمارستان تخصصی، مشکلات آب و خشکسالی،پرداخت و اظهارداشت: دکتر مهرعلیزاده از ابتدای حضور در اصفهان؛ شعار خود را کار، کار و کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام کردند که جای تقدیر دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این جلسه از استاندار اصفهان و معاونین ایشان به پاس پیگیری های مجدانه در بحث آب و مقابله با خشکسالی و سازگاری با کم آبی و طرح های انتقال آب، تقدیر کرد.
گفتنی است در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان؛ رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان و معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار؛ مشاور عالی استاندار، فرماندار و امام جمعه شهرستان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
شایان ذکر است استاندار اصفهان در بدو ورود به شهرستان تیران و کرون با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید که با همراهی تعداد زیادی از مردم این منطقه صورت گرفت با اهدای گل، غبار روبی و عطر افشانی نسبت به مقام شامخ شهیدان سرافراز ادای احترام نمود.
همچنین پس از مراسم عطر افشانی گلزار شهدا با حضور استاندار اصفهان فاز اول طرح عظیم احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، گردشگری، اقامتی و ورزشی وجین تیران با مشارکت بخش خصوصی و همکاری شهرداری تیران در زمینی به مساحت ۲۹ هکتار کلنگ زنی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا