تولید کارت‌های ملی هوشمند تا پایان آبان ماه/ کمتر از ۲۵ درصد مردم برای تحویل کارت‌های خود مراجعه نکرده‌اند

ارک خبر- درخشان نیا گفت: «کارت‌های ساخته شده داخلی درحال گذارندن مراحل تست هستند و قرار است که تا پایان آبان ماه کارت‌ها را تحویل دهند.»
حمید درخشان نیا – رییس سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، با اعلام این مطلب که تأمین کارت با مشکل مواجه نشده، گفت: «تصمیم بر این شد که تولید کارت بومی‌سازی شود. درحال حاضر تا آبان ماه به میزان کافی کارت برای مراجعان وجود دارد.»
وی در ادامه افزود: «کارت‌های ساخته شده داخلی درحال گذارندن مراحل تست هستند و قرار است که تا پایان آبان ماه کارت‌ها را تحویل دهند. متأسفانه تقاضا برای صدور کارت‌های شناسایی کاهش پیدا کرده و مردم برای ثبت‌نام کم‌تر مراجعه می‌کنند.»  
به گفته درخشان نیا زمانی که مردم می‌دانند حدود یک‌سال زمان دارند کمتر حساسیت به خرج می‌دهند و ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول می‌کنند و همین موضوع موجب تراکم افراد و شلوغی می‌شود. 
رییس سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد: «بی‌شک اگر مردم هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام کارت شناسی هوشمند خود مراجعه کنند تا پایان سال اکثریت کارت‌ها تحویل داده خواهد شد و  دیگر تمدید هم نخواهد شد. بیش از  ۷۰ درصد کارت‌های هوشمند تولید و تحویل داده شده و کمتر از ۲۵ درصد از آن‌ باقی مانده است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا