مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور در تبریز برگزار می‌شود

ارک خبر- به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه ملی طراحی کارتون و کاریکاتور با موضوع «کتاب» در تبریز برگزار می شود.
مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور در تبریز برگزار می‌شود
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، موسسه خانه کتاب با دعوت از هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست، اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگرافی در اندازه کاغذ (آ. سه) و فرمت (جی پی جی) تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم ارسال کنند.
بر اساس فراخوان منتشرشده، آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهند شد و آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده و یا جایزه گرفته باشد.
بنابر اعلام دبیرخانه این مسابقه، نفر اول ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال جایزه دریافت می‌کنند.
به گزارش ایرنا، هادی حیدری، دبیری این دوره از مسابقه را بر عهده دارد و کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران این مسابقه هستند.
حق استفاده از آثار برای موسسه خانه کتاب محفوظ است و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد تقدیم می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا