کودکان همه مناطق شهر در جشنواره سهیم خواهند بود/ عروسک ململ به کارناوال های شادی جشنواره می پیوندد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

 

کودکان همه مناطق شهر در جشنواره سهیم خواهند بود/ عروسک ململ به کارناوال های شادی جشنواره می پیوندد

مدیر کمیته جنبی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: در این دوره کودکان همه مناطق شهر در جشنواره سهیم خواهند بود.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، اظهار کرد: هشتم شهریور آیین استقبال از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در میدان امام حسین(ع) با برنامه های شاد و مفرح برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اصفهان ظرفیت های بالایی برای برگزاری جشنواره فیلم بین المللی کودک و نوجوان دارد که چهارباغ یکی از این ظرفیت ها است و از این رو بیشتر برنامه های جنبی در این محل برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته جنبی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: با موفقیت برنامه قاب چهارباغ در هفته نکوداشت اصفهان، در طول برگزاری جشنواره فیلم کودک نیز برگزاری برنامه عکس یادگاری چهارباغ را شاهد خواهیم بود که در این برنامه کودکان به همراه خانواده های خود عکس یادگاری خود را در قاب خاطرات چهارباغ ثبت می کنند.

رشیدی افزود: همچنین غرفه های خیریه در طول برگزاری جشنواره در چهارباغ برپا خواهد بود تا کودکان با فضای خیریه و کمک به همنوعان بیشتر آشنا شوند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که برای کودکان در نظر گرفته ایم دیوار نقاشی چهارباغ است که از این طریق کودکان هنر نقاشی خود را در چهارباغ دوست داشتنی به نمایش بگذارند.

وی گفت: در ایام جشنواره کارناوال های شادی نیز در چهارباغ حرکت می کنند تا با ایجاد فضای شور و نشاط در شهر، کودکان و خانواده ها را به حضور در جشنواره و تماشای فیلم ها ترغیب کنند.

رشیدی ادامه داد: علاوه بر چهارباغ این کارناوال شادی در مناطق ۲، ۹ ، ۱۰ ، ۱۲ نیز به حرکت در می آید تا کودکان دیگر مناطق به خصوص مناطق محروم شهر در شادی جشنواره سهیم باشند چراکه معتقدیم کودکان همه شهر از جشنواره سهم دارند.

وی خاطرنشان کرد: عروسک ململ که مهمان این دوره از جشنواره است نیز در کارناوال های شادی سطح شهر حضور دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا