تجارت دریایی در شهرستان دیر توسعه می‌یابد

سرویس خبری روزنامه ارک- فرماندار شهرستان دیر گفت: بندر دیر دارای ظرفیت بالایی در زمینه تجارت و اقتصاد است و می‌تواند به عنوان بندر مهم در امر تجارت تبدیل شود.

حمزه اعتماد در گفتگو با مهر اظهار داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت‌های بالایی برای توسعه است و ما نیز تلاش داریم تا زمینه استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها را فراهم ساخته و گام‌های بلندی در راستای توسعه این شهرستان برداریم.

وی از دریا، تجارت، کشاورزی، صنایع معدنی و قابلیت‌های اقتصادی به عنوان بخشی از ظرفیت‌های شهرستان دیر یاد کرد و افزود: از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان دیر استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به شهرستان دیر داشته و با پیگیری‌های صورت گرفته و عزم جدی مسئولان برای توسعه این شهرستان، شاهد تحقق بیش از ۷۰ درصدی اعتبارات تا کنون هستیم.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دیر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند در اولویت دریافت اعتبار هستند.

اعتماد از تلاش ویژه برای جذب اعتبارات ملی و عمرانی مناسب برای این شهرستان خبر داد و افزود: سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی را مد نظر داریم و نظارت‌های مستمری بر اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دیر از توسعه تجارت در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: بندر دیر دارای ظرفیت بالایی در زمینه تجارت و اقتصاد است و می‌تواند به عنوان بندر مهم در امر تجارت تبدیل شود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا