حضورمهندس صدری ،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای اداری شهر اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

حضورمهندس صدری ،مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  در جلسه شورای اداری شهر اصفهان

مهندس صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  در جلسه شورای اداری شهر اصفهان که با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات،دکتر مهرعلیزاده استاندار اصفهان ،مدیران استانی و مدیران مخابراتی در روز دو شنبه مورخ ۹۷/۶/۲ در استانداری اصفهان برگزار گردید، حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ،مهندس صدری در این جلسه ضمن خرسندی از حضور در استان شهید پرور اصفهان در هفته دفاع مقدس گفت: شرکت مخابرات ایران بعنوان بزرگترین شرکت مخابراتی کشور آمادگی دارد در زمینه های مختلف کاری حوزه ICT ،همکاری و تعامل را با سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی بنماید.

وی ضمن تشریح  شاخص های مخابراتی  استان  با اشاره به بهره برداری از طرح اتصال ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان به شبکه فیبر نوری   افزود: یکی از زیرساخت های لازم جهت ارائه سرویس های نوین، دسترسی به شبکه فیبر نوری است که این مهم با پروژه FTTH توسط شرکت مخابرات ایران و ارائه فیبر نوری به منازل و مشاغل در حال انجام است.

صدری حمایت از استارت آپ های مرتبط و  تقویت اینترنت روستایی  را از جمله فعالیتهای شرکت مخابرات در راستای ارتقا سطح ict  کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که با   فراهم شدن بیش از پیش زیرساختهای مورد نیاز  امکان ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان فراهم شود.

دکمه بازگشت به بالا