رمز موفقیت رئیس یک مجموعه تعیین اهداف، برنامه ریزی و همدلی با زیردستان است

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

پدر مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز منطقه یک اصفهان مطرح شد؛

رمز موفقیت رئیس یک مجموعه تعیین اهداف،  برنامه ریزی و همدلی با زیردستان است

 طی مراسمی که دراداره گازمنطقه یک اصفهان برگزارشد ،رییس سابق اداره گاز منطقه یک اصفهان تودیع و رییس جدید این اداره معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، دراین مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونین وی و جمعی از کارکنان اداره گاز منطقه یک اصفهان برگزار گردید، باقرائت حکمی از سوی مهندس علوی مدیرعامل شرکت حسین ابراهیمی رییس سابق اداره گاز منطقه یک اصفهان تودیع و آقای علی عنایتی بعنوان رییس جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

در این مراسم، مهندس علوی ضمن تقدیر از زحمات حسین ابراهیمی که در حال حاضر به عنوان رئییس اداره گاز منطقه چهاراصفهان منصوب شده اند گفت: رمز موفقیت رئیس یک مجموعه در کنار مدیریت امور و برنامه ریزی و تعیین اهداف، همدلی با زیردستان خود ، مدارا و رافت با ارباب رجوع و مشتریان خود است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: مدیران و همکاران ما باعث افتخار شرکت هستند چرا که کار بهره برداری از گاز طبیعی در  نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق روستایی و صعب العبور را  به بهترین وجه  و در قالب برنامه ای تعریف شده  طی سال های گذشته و سال جاری اجرایی نموده اند.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه تا دستیابی به استراتژی های شرکت، خیلی فاصله داریم تصریح کرد: برای اینکه  همواره به عنوان یک شرکت متعالی و سرآمد مطرح باشیم  نیاز است که با تلاش شبانه روزی  با تعریف پروژه های بهبود در دستیابی به استراتژی های  سه گانه شرکت اقدام نماییم.

وی، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از شرکت های مهم در سطح استان محسوب می شود  که علاوه بر داشتن جایگاه خاص ،تامین کننده عمده سوخت استان در بخش خانگی، تجاری و صنعت است.

وی گفت: یک مدیر باید سه ویژگی داشته باشد تا بتواند درامور محوله موفق باشد؛ در کارکنان تاثیر مثبت داشته باشد تا مجموعه زیر نظر او کارها را بدون حضور او انجام دهند، به عنوان مربی در مجموعه خدمت نموده تا کارکنان از تجربه وی استفاده نمایند و مهمترین ویژگی مدیر مشوق بودن آن است که با داشتن مسئولیت هایی که به دوش دارد روحیه خود را ازدست ندهد.

مهندس علوی،  در پایان برای تمام همکاران و دست اندرکاران خانواده  بزرگ شرکت گاز استان اصفهان آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا