فریدونشهر میزبان بیست و هشتمین نشست روسای ادارات گاز استان اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

فریدونشهر میزبان بیست و هشتمین نشست روسای ادارات گاز استان اصفهان

بیست و هشتمین جلسه روسای ادارات گاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در آستانه شروع فصل سرد، نشستی با حضور مدیرعامل ، معاون بهره برداری،رئیس بهره برداری شهرستان ها ، روسای ادارات و مسئولین تعمیرات نواحی شرکت گاز استان اصفهان به منظور  بررسی میزان آمادگی ادارات گاز استان اصفهان در فصل سرد برگزار شد.

مهندس علوی، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی واحد ها و نواحی گازرسانی شرکت که با جدیت و تمام تلاش در گسترش گازرسانی و ارائه خدمات در سطح استان انجام وظیفه می نمایند، بر آمادگی کلیه کارکنان به ویژه کارکنان بهره برداری در فصل سرد در ارائه خدمات صادقانه تاکید نموده و در این خصوص گفت: بازدید و بررسی تاسیسات از جمله ایستگاه های گاز و خطوط و شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری واحد های بهره برداری قرار گیرد .

وی، بر حفظ آمادگی شرکت گاز استان در مقابله با زمستان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با تمهیدات و بر نامه ریزی های انجام گرفته و با استفاده از همه توان و ظرفیت شرکت برای تامین گاز پایدار و مستمر و ایمن برای مشترکین استفاده خواهیم کرد .

مهندس علوی، بر ضرورت حفظ گاز طبیعی بعنوان سرمایه ملی و مصرف بهینه این نعمت خدادادی و همچنین کمک به اقتصاد کشور تاکید و عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع اندازه گیری گاز، تمامی واحد های ذیربط ازجمله معاونت بهره برداری، معاونت مهندسی ، بازرسی فنی ،اندازه گیری و توزیع موظف اند در زمینه کاهش میزان گازهای گم شده تلاش مضاعفی داشته باشند و از هرگونه نشت گاز جلوگیری نمایند .

وی، تصریح کرد: تعهد امسال، کاهش حداقل ۵ درصد از گاز های محاسبه نشده است و امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم عوامل گاز های گمشده را بیش از گذشته شناسایی و آنرا به شناسایی و به حداقل ممکن برسانیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، در ادامه، دانش، اخلاق و مهارت را از اصول مدیریتی دانست و افزود: بهبود ارتباط با مردم و پیمانکاران با حفظ کرامت انسانی و وفاداری سازمانی از سوی مدیران و کارکنان را مورد انتظاردانست.

مهندس علوی، همچنین وصول مطالبات را امری بسیار مهم و حساس برشمرد و تصریح کرد: وصول مطالبات گاز باید با جدیت و تلاش ویژه به عنوان امری مهم و حیاتی برای شرکت، مدنظر ویژه همه همکاران قرار گیرد

در ادامه حاضرین در جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد های مربوطه با بیان مشکلات سازمان خود راهکارهای مناسب برای بهبود عملکرد را با دیگر همکاران مورد بحث و برسی قرار دادند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا