کار جهادی در هلال احمر معنا پیدا می کند

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

کار جهادی در هلال احمر معنا پیدا می کند

مدیرعامل و کارکنان حوزه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضرت آیت الله مهدوی  (زید عزه) دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، به منظور بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای گرانقدر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و نماینده معزز مجلس خبرگان رهبری ، مدیرعامل ، مدیران و کارکنان حوزه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضرت آیت الله مهدوی  (زید عزه) دیدار کردند .

در این دیدار حضرت آیت الله مهدوی  (زید عزه) با اشاره به اینکه همدلی و همراهی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان مثال زدنی است تصریح کرد : هیچ توجیهی برای وجود منکر در این مجموعه نیست و نباید ما شاهد یک گناه و یک خلاف قانون حتی ناچیز در این مجموعه مردمی باشیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : شما به عنوان یک واحد زیر مجموعه مدیرعامل چشم و چراغ هلال احمر هستید و بنابر این باید در مسیر تحقق اهداف این نهاد در کار خیر ازهمدیگر سبقت بجویید و با همدلی و حمایت بیشتر از هم در این راه گامهای موثری بردارید .

حضرت آیت الله مهدوی  در ادامه خاطرنشان کرد : کار جهادی و آن هم از نوع خیرخواهانه در هلال احمر معنا و مفهوم پیدا می کند و نماز به ویژه نماز اول وقت از آن دست کارهاست که باید به عنوان یک حسنه مورد توجه کارمندان قرار گیرد چراکه این کار از جمله بهترین کارهای خیر است .

 نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت تجلیل شایسته از ایثارگران به ویژه شهدا و جامعه ایثارگران امدادگر بر برگزاری همایشی به همین مناسبت تاکید و همچنین بر ارتباط فرهنگی با فرزندان کارکنان جمعیت هلال احمر استان از طریق شرکت در جلسات پرسمان و ارتباط با آنان از طریق فضای مجازی و ارتقاء بینش دینی و مذهبی آنان تاکید کرد .

گفتنی است : در ابتدای این مراسم دکتر مومنی ، با بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام گرفته توسط حوزه های زیر مجموعه مدیرعامل ابراز امیدواری کرد : برنامه هایی از این دست بتواند نقش موثر و بهتری در پیشبرد اهداف هلال احمر داشته باشد . 

دکمه بازگشت به بالا