پنجاه و یکمین شماره از فصلنامه «اخلاق» ویژه اخلاق تبلیغ

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

با هدف کمک به حل مسئله و  قطبی سازی فعالیت ها منتشر شد؛

پنجاه و یکمین شماره از فصلنامه «اخلاق» ویژه اخلاق تبلیغ

معاون پژوهش و رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه اخلاق گفت: شماره ۵۱  این فصلنامه اخلاق چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی است، اظهار داشت: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیّات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده و چاپ می‌شود.

وی ادامه داد: شماره اخیر به صورت ویژه نامه با همکاری و سفارش میز  اخلاق و در راستای قطبی سازی و  مسئله محور شدن فعالتها  انجام و در دسترس علاقه مندان قار گرفته است.

حجت الاسلام احمدیان هدف از انتشار فصلنامه اخلاق را تولید و توسعه دانش در گستره اخلاق و ارایه و نقد مطالعات نظام مند اخلاق پژوهان حوزه و دانشگاه بیان کرد و گفت: همه توان نیروهای فکری و عملی این فصلنامه، توسعه روش شناسی اخلاق متناسب با نیازهای پژوهشی جهان معاصر، احیاء تراث در زمینه اخلاق و طرح اخلاق کاربردی خواهد بود.

وی با بیان این که شش مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «گونه شناسی و تحلیل آسیب های اخلاقی تبلیغ دین»، «نقش ابعاد در بهسازی تبلیغ» و «مشکلات اخلاقی تبلیغ دین و راه های برون رفت از آن» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره از فصلنامه می باشند.

رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق به اهداف خود یاری رسانند.

وی رویکرد فصلنامه را ناظر به مباحث نظری اخلاق دانست و اذعان داشت: مقاله ارسالی باید پژوهشی، گویای نوآوری در مسائل اخلاق و حوزه های مرتبط به ویژه اخلاق اجتماعی باشد.

حجت الاسلام احمدیان در پایان گفت: علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک نشریه می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir  و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

دکمه بازگشت به بالا