نمایشگاه از مدینه تا شام در امامزاده ابراهیم(ع) سمیرم افتتاح شد

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

نمایشگاه از مدینه تا شام در امامزاده ابراهیم(ع) سمیرم افتتاح شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: نمایشگاه از مدینه تا شام باهدف روایت نمادین از وقایع عاشورا تا اربعین در جوار حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) سمیرم برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ارسلان جباری اظهار داشت: در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی نمایشگاهی با عنوان از مدینه تا شام با استفاده از المان های نمادین وقایع عاشورا تا اربعین را روایت می کند که این نمایشگاه در جوار حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) سمیرم برپا شده است.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با استفاده از خاک و هنرهای تجسمی ایجاد شده است تا راوی گوشه ای از مظلومیت های ائمه اطهار و اهل بیت(ع) در جهت زنده نگهداشتن دین مبین اسلام باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم ادامه داد: این نمایشگاه روز دوشنبه ۳۰ مهر آغاز به کار کرده است و تا روز ۱۶ آبان ماه مصادف با ۲۸ صفر همه روزه صبح و عصر به صورت رایگان پذیرای همه عاشقان اهل بیت(ع) است.

ارسلان جباری در ادامه گفت: آستان مقدس امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در استان اصفهان، شهرستان سمیرم، شهر سمیرم و در خیابان شیخ صدوق واقع شده است.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا