برخورد جدی با افزایش قیمت بی ضابطه در کالا

خبرگزاری ارک: دکتر محمدعلی نجفی ، استاندار گیلان، صبح امروز در جلسه تنظیم بازار اظهار کرد: با هرگونه افزایش قیمت بی ضابطه در کالا و خدمات برخورد جدی شود.

” دکتر محمدعلی نجفی” بر جلوگیری از سوءاستفاده عده ای از سودجویان پس از ترک نرخی شدن قیمت بنزین گفت: با تأکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از دستگاه های مسئول می خواهم با هرگونه تخلف برخوردی صریح کنند .

دکتر نجفی با اشاره به دوگانه سوز بودن بیشتر تاکسی ها اعلام کرد: تک نرخی شدن قیمت بنزین در افزایش کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری تأثیری نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلفات باید برخورد جدی شود .

استاندار همچنین نظارت بر تأمین ارزاق عمومی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و گفت: بحمدا… در انبارها و شرکت های توزیع کالا ذخیره سازی لازم انجام پذیرفته و هیچگونه مشکلی در تأمین نیازهای روزمره مردم و نیز در ماه مبارک رمضان نخواهد بود .

دکتر نجفی با اشاره به تشکیل 15 هزار و 500 پرونده رسیدگی به تخلفات از سوی تعزیرات استان در سال گذشته گفت: باید با نظارت و آموزش لازم، اصناف به سمت رعایت مقررات هدایت شوند و  کسانی که نیاز به مجازات است رسیدگی شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های موثری که از دستگاه‌های مسئول انجام می‌گیرد شهروندان گرانقدر با کمال آرامش ایام را سپری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا