ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان از روند اجرائی پروژه ساماندهی فضای سبز میدان جانبازان شهر فلاورجان بازدید بعمل آوردند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان از روند اجرائی پروژه ساماندهی فضای سبز میدان جانبازان شهر فلاورجان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش ارک خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان پنجشنبه ۱۷ آبان ماه ریاست شورای اسلامی شهر، معاونت اداری مالی، معاونت اجرائی و خدمات شهری و مسئول واحد فضای سبز شهرداری فلاورجان از روند اجرائی پروژه ساماندهی فضای سبز میدان جانبازان شهر فلاورجان بازدید بعمل آوردند.

ریاست شورای اسلامی شهر فلاورجان در این بازدید این چنین اظهار داشت : با توجه به خشکسالی های اخیر و به منظور مدیریت بهینه مصرف آب در سطح فضای سبز سطح شهر، بحث اجرای پروژه آبیاری قطره ای در صحن شورا مطرح و مصوب شد. از سوی دیگر با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری کنگره سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن و به برکت حضور معنوی شهیدان شهرستان که میزبان اصلی این کنگره می باشند و همچنین درخواست های مردم شهید پرور شهر فلاورجان، اجرای همزمان طرح آبیاری قطره ای، آماده و زیباسازی میادین و بلوارها و ورودی های شهر فلاورجان آغاز شد، که یکی از مهمترین آنها ساماندهی میدان جانبازان می باشد. ان شاالله که بتوانیم در فرصت کوتاه باقیمانده، میادین و ورودی های سطح شهر را برای برگزاری بزرگترین رخداد فرهنگی شهرستان آماده نمائیم.

معاونت اداری مالی شهرداری فلاورجان در این بازدید عنوان نمود به منطور پیشگیری ار هدر رفت آب به دنبال راه کارهای مناسب در فضای سبز سطح شهر هستیم . مهندس حمید رضا قاسمی افزود با استفاده از ردیف های موجود در بودجه سال جاری و سال آینده به مرور زمان موجب بهره وری در فضای سبز شهری شده و  ابیاری قطره ای را اجرایی خواهیم نمود . معاونت اجرائی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان نیز استفاده از سنگ ریزه های رنگی بجای چمن در بعضی از نقاط فضای سبز سطح شهر برای صرفه جویی در مصرف آب خبر داد.

مهندس رضایی افزود : با توجه به کاهش نزولات جوی در سال های اخیر و برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب جهت آبیاری گونه های پرمصرف گیاهی مانند چمن، واحد فضای سبز شهرداری فلاورجان در فاز اول و بصورت پایلوت نسبت به پوشش سطح خاک فضای سبز حاشیه ای واقع در میدان جانبازان به مساحت تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع با سنگ ریزه های رنگی به منظور زیبایی محیط اقدام نموده است .

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا