برگزاری کارگاه آموزشی محرمانه با دختران در فرهنگسرای پرسش

پایگاه خبری ارک خبر – اصفهان:

برگزاری کارگاه آموزشی “محرمانه با دختران” در فرهنگسرای پرسش

کارگاه های آموزشی “محرمانه با دختران” و “بایسته هایی از جنس ندانستن” به همت فرهنگسرای پرسش وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

مدیر فرهنگسرای پرسش با اعلام این خبر گفت: دختران با قدم گذاشتن به سنین نوجوانی و ورود به مرحله ای متفاوت با دوره های پیشین رشدشان، نیازمند آگاهی و اطلاع از نکات و ظرایفی درباره جسم خود و نحوه برخورد صحیح با مسائل مرتبط با آن هستند.

پرورش اضافه کرد: همچنین با توجه به مسائلی که امروز در جامعه برای دختران وجود دارد و ضرورت آموزش در این زمینه ها، کارگاه “محرمانه با دختران” در قالب دو جلسه آموزشی در روزهای ۱۱ و ۱۳ آذرماه از سوی فرهنگسرای پرسش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

او این کارگاه را ویژه دختران مجرد دانست و گفت: همه دختران مجرد در رده سنی ۱۶ تا ۴۰ سال می توانند در این کارگاه ثبت نام کرده و شرکت کنند.

او همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی “بایسته هایی از جنس ندانستن” گفت: این کارگاه آموزشی هم ویژه بانوان متاهل و با رویکرد بیان نکات لازم و ضروری پیرامون زندگی زناشویی در قالب سه جلسه آموزشی در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ آذرماه برگزار می شود.

مدیر فرهنگسرای پرسش خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی با حضور دکتر روناک عشقی، از روانشناسان و مشاوران برجسته در حوزه های زوج و خانواده ، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره خیانت های زناشویی ، مشاوره طلاق و … برگزار می شود.

پرورش تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها تا ششم آذرماه فرصت دارند با مراجعه به فرهنگسرای پرسش واقع در خیابان جهاد، کوچه شماره ۱۰، بوستان شاداب ثبت نام کرده و در کارگاه های حضور یابند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا