جشنواره تولیدات مراکز بستری برای رقابت حوزه هنری استان هاست

خبرگزاری ارک: تبریز – رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: جشنواره تولیدات مراکز استانی در واقع فرصتی برای رقابت سالم حوزه های هنری استان هاست.

به گزارش  مهر، حسن میلانی در جلسه تشریح اقدامات حوزه هنری استان برای حضور در این جشنواره اظهار داشت: آمادگی های لازم را برای حضور در جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی را که جشنواره ای تخصصی و مخاطب آن هنرمندان است، داریم و  و مقدمات این حضور را نیز فراهم کرده ایم.

وی در ادامه افزود: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در همه موضوعات هنری برگزار می شود و هنرمندان همه رشته های هنری و ادبی می توانند با ارائه آثار در این جشنواره شرکت کنند و محصولاتی آن برای مخاطبان خاص حوزه هنری عرضه می شود و در واقع این جشنواره بستری برای رقابت سالم میان حوزه های هنری استان هاست و نه هنرمندان.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی این امر را موجب ایجاد انگیزه برای ارائه آثار کیفی تر و بهتر دیده شدن دانست و تصریح کرد: فراهم شدن محلی برای تشویق هنرمندان جوان و شاخص استان ها در فعالیت های حوزه های هنری بدون نیاز به مشارکت مالی خاص یکی از مهم ترین ویژگی جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی است و بر همین اساس تلاش می کنیم تا بواسطه ظرفیت‌ها و پتانسیل های تاریخی، هنری و فرهنگی آذربایجان شرقی بیشترین منابع و تولیدات استان را در جشنواره ارائه کنیم.

گفتنی است، چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، مهر سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا