۸۵ درصد سیستم گرمایشی مدارس آذربایجان شرقی استانداردسازی شد

ارک خبر- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: حدود ۸۵ درصد سیستم گرمایشی مدارس استان استاندارد سازی شده و بقیه هم در حال استانداردسازی است.
۸۵ درصد سیستم گرمایشی مدارس آذربایجان شرقی استانداردسازی شد
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، پیام صدقی در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان گفت: رسالت اصلی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان حل مشکلات غیرآموزشی و عمرانی دستگاه تعلیم و تربیت است که مشارکت های مردمی و خیرین در روان شدن این رسالت موثر است.
وی اعلام کرد: در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز نزدیک ۸۶ میلیارد تومان تعهد شد که تا کنون نزدیک ۸۰ درصد این تعهدها اجرایی شده است.
وی از برگزاری جشنواره بیست و یکم در اواخر خرداد ماه ۱۳۹۸ خبر داد و افزود: « در سال ۹۷ رشد قابل توجهی در اعتبارات عمرانی داشته ایم که در سطح ملی این افزایش ۲۵ درصدی است.
صدقی اعتبارات استانی و ملی سال ۹۷ را ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۸۵ درصد این اعتبارات به شکل اوراق قرضه اسلامی بوده که بیشترین تمرکز ما بر تکمیل طرح های نیمه تمام است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: در حوزه مدارس روستایی ۳۰ درصد کمک خیرین و در مدارس شهری ۵۰ درصد کمک خیرین را نیاز داریم که بقیه مراحل توسط اداره کل نوسازی انجام شود.
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ۳۹ ناحیه و منطقه دارای ۶۹۲,۸۶۸ نفر دانش آموز شامل۳۲۹,۲۷۸ نفر دانش آموز دختر و ۳۶۳,۵۹۰ نفر دانش آموز پسر است که زیر نظر ۴۷ هزار کادر فرهنگی در ۸,۰۷۷ مدرسه تحصیل می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا