همایش سراسری کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با حضور آیت الله طباطبائی نژاد برگزار می شود؛

همایش سراسری کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان

 

دبیرخانه کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با هدف تقدیر از برترین کرسی های برگزار شده سال ۱۳۹۷ در سطح مدارس علمیه استان اصفهان، همایش سراسری کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان را برگزار می کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حامد اهتمام، دبیر کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی حوزه علمیه اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان براساس رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری از سال ۱۳۹۰ در حوزه دیرپا و مقدس اصفهان تأسیس گردیده و از آن‌زمان تا کنون موفق شده است بیش از ۱۲۰ کرسی در مدارس علمیه خواهران و برادران در سطح استان اصفهان برگزار نماید.

 

وی تصریح کرد: اینک به پاس کوشش‌های مدارس علمیه در این زمینه و همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تصویب شورای مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی مقرر شده است همایش تقدیر از مدارس حوزه  های علمیه فعال در امر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نقد و نظر برگزار شود.

 

دبیر کرسی های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان با بیان این که این برنامه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۷ با میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود افزود: تمام مدیران و معاونین پژوهشی اعم از برادران و خواهران در این جلسه حضور خواهند داشت.

 

وی به سخنرانان جلسه اشاره کرد و گفت: در این همایش آیت الله طباطبایی نژاد مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، و حجج اسلام محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس دبیرخانه کرسی های آزاد اندیشی، محسن جلالی معاون آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه برادران اصفهان و سید مهدی ابطحی رئیس مرکز مدیریت خواهران اصفهان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

 

اهتمام در پایان با بیان این که حضور برای عموم طلاب آزاد می باشد گفت: شاخص های ارزیابی برای انتخاب برترین کرسی های برگزار شده، تعداد برگزاری، مشارکت و همکاری با دیگر مدارس، بهترین موضوع و استفاده از اساتید متخصص، تعدادکرسی های ترویجی و شیوه برگزاری بوده است.

دکمه بازگشت به بالا