ورزشگاه یادگار امام تبریز مناسب سازی می شود

ارک خبر- طبق مصوبه کمیسیون تامین نظم و امنیت ورزشگاههای کشور، ورزشگاه یادگار امام تبریز از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان، برای استفاده هواداران و تماشاگران فوتبال مناسب سازی می شود.
ورزشگاه یادگار امام تبریز مناسب سازی می شود
به گزارش سه شنبه ایرنا، در جلسه کمیسیون تامین نظم و امنیت ورزشگاههای کشور با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و علیار راستگو سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی مصوب شد از محل اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان که در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار می گیرد، استادیوم یادگار امام تبریز بهسازی و مناسب سازی شود.
این مناسب سازی جهت استفاده بهینه هواداران، تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال انجام می شود و اقدامات اولیه آن بعد از تعطیلات نوروزی سال ۹۸ آغاز خواهد شد.
در این جلسه وضعیت اماکن ورزشی ۶ استان اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، بوشهر، گیلان و مازندران بررسی شد.
ورزشگاه یادگار امام تبریز دومین ورزشگاه بزرگ فوتبال ایران با گنجایش ۸۰،۰۰۰ نفر عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۶۸ شروع شد و در سال ۱۳۷۵ گشایش یافت.
ورزشگاه یادگار امام تبریز از معدود ورزشگاه‌ های کشور می ‌باشد که بازی ‌های تیم ملّی ایران و همچنین بازی شهر آورد پایتخت (دربی تهران) در آن برگزار شه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا