صعود ۳ پله‌ی تیم فوتبال امید تراکتورسازی در لیگ برتر

ارک خبر- تیم تراکتورسازی تبریز توانست با برد پر گل به رده‌ی دوم‌ لیگ برتر امیدهای کشور صعود کند.

صعود ۳ پله‌ی تیم فوتبال امید تراکتورسازی در لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور امروز با برگزاری ۶ دیدار به اتمام رسید که تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نساجی قائمشهر صاحب برتری شد.

شاگردان جواد شالچی در تیم تراکتورسازی در حالی که تا دقیقه ۸۳ با هتریک علی فتحی و ۲ گل آیدین قهرمانی ۵ بر صفر از نماینده مازندران پیش بود سفید پوشان شمالی در اعتراض به داوری زمین بازی را ترک کردند .

نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه این دیدار گفت‌: با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال نتیجه این بازی ۵ بر صفر اعلام می‌شود .

با این پیروزی ارزشمند تیم تراکتورسازی رده ی پنجمی مقابل تیم دوم جدول‌، و همچنین شکست ۲ تیم نفت اهواز و البدر بندر کنگ تیم تبریزی با ۳۲ امتیاز به رده‌ی دوم لیگ برتر فوتبال امید کشور صعود کرد .

تیم تراکتورسازی تبریز در هفته های ۲۰ و ۲۱‌ام به ترتیب ۱۸ بهمن ماه میهمان نفت اهواز است و ۲۵ بهمن ماه بازی حساسی با تیم صدر‌نشین فولاد خوزستان دارد .

تیم فولاد خوزستان با ۳۸ امتیاز در صدر لیگ برتر امید قرار دارد .

ترکیب تیم امید تراکتورسازی در این بازی به شرح زیر بود:

محمدرضا شریف، عرفان سیدی، ارسلان دیاری، علیرضا جباری، رضا فرجیان، حسن فریور، مرتضی علی‌حسینی، آیدین قهرمانی، سپهر نبی‌یار و علی فتحی .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا