حضور ذوب آهن اصفهان در نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

حضور ذوب آهن اصفهان در نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار

ذوب آهن اصفهان در نهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار که در سالن بین المللی صدا و سیما از ۸  لغایت ۱۰ بهمن برگزار شد حضوری فعال داشت . در این همایش که جمعی از مدیران ، کارشناسان صنعت فولاد و معدن کشور  و میهمانان خارجی شرکت داشتند ، ذوب آهن اصفهان نیز مهمترین دستاورد های خود را در نمایشگاه جنبی همایش در معرض دید علاقمندان به نمایش گذاشت .

دکتر جعفر سرقینی معاون  امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت  در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان گفت : یکی از پنج موفقیت بزرگ اقتصادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فولاد است. وی افزود : وزارت صنعت معدن و تجارت با پایش  بازار ،  تشکیل اتاق فکر و جلسات هفتگی  مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی  را بررسی  می کند و منتظر نظرات  مدیران عامل و کارشناسان  واحد ها است.

دکتر خداداد غریب  پور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو ) نیز گفت : درحال حاضر ظرفیت تولید  فولاد کشور به ۳۵ میلیون تن رسیده و در سال  جاری ایران به عنوان دهمین کشور تولید کننده فولاد در  جهان معرفی شد.

در روزهای برگزاری این همایش و نمایشگاه تعدادی از پیشکسوتان  صنعت فولاد کشور و ذوب آهن اصفهان با حضور  درغرفه  شرکت  به تشریح نظرات و خاطرات خود پرداختند. مهندس  محمود کیوان آرا معاون اسبق بهره برداری ذوب آهن در این زمینه گفت : ریشه همه ما ذوب آهن اصفهان است و این کارخانه خانه اول ماست . مهندس موتمن از معاونین و مشاورین سابق مدیر عامل ذوب آهن نیز گفت : در آغاز شکل گیری ذوب آهن اصفهان وطی ۳۰ سال با افتخار وبا نهایت علاقه و انگیزه در این شرکت کار کردیم و با توجه به تعامل و همکاری ها در سال های بعد همواره افتخار می کنیم که نسل حاضر  نیز همان شاگردان و همکاران ما که به عنوان بهترین وارث  درحال انجام وظیفه  و تداوم افتخارات گذشته هستند.مهندس سیروس موتمن در ادامه افزود : مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل فعلی شرکت سمبل افتخارات نسل دوم ذوب آهن و ادامه دهنده آرزوها و خواسته های مردم و بزرگان فولاد کشور است که با همکاری کارکنان شریف شرکت موفقیت های ذوب آهن را دو چندان خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا