۱۷۰ طرح بهزیستی استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

۱۷۰ طرح بهزیستی استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری بیش از یکصدوهفتاد طرح با اعتباری بالغ ‌بر ۱۹۰ میلیارد ریال در بهزیستی استان اصفهان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد با اشاره به اجرای۴۰۰ برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از یکصدو هفتاد پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شعار«افتخار به گذشته انقلاب و امید به آینده»  اظهار داشت: این طرح‌ها به صورت منسجم و سازماندهی شده در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به افتتاح ۹۶ واحد مسکن مددجویی، تامین مسکن برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را اصلی مهم عنوان کرد و افزود: بهزیستی به دنبال توانمندسازی جامعه هدف در حوزه مسکن و اشتغال است و  تحقق این امر جز با مشارکت شرکای اجتماعی محقق نخواهد شد.

فرشاد تصریح کرد: برای تامین مسکن با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکای اجتماعی و مشارکت خیرین، ۹۶ واحد مسکن با اعتباری بالغ بر۵۷ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال برای جامعه هدف بهزیستی هزینه شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح بهزیستی استان اصفهان می‌توان به ایجاد ۳۵ طرح‌ اشتغال، افتتاح مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، مرکز مشاوره خدمات تخصصی و عمومی روان‌شناختی، مراکز توانبخشی روزانه حرفه آموزی، مرکز سالمندان، مهدکودک و مرکز رفاه کودک و خانواده، اورژانس اجتماعی، خیریه ژنتیک و مرکز مشاوره ژنتیک و دیگر طرح‌ها در حوزه‌های مختلف در سراسر استان اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان،  با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ اظهار داشت: تبیین و ترویج آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای رشد و تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی از دیگر سیاست‌ها برای محتوای برنامه‌های فرهنگی در بهزیستی استان است.

فرشاد همچنین از نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان، در اولین روز از دهه مبارک فجر خبر داد و یادآور شد:  بازدید از مراکز نگهداری معلولان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و مددجویان، استقرار میزخدمت در مصلی‌های نماز جمعه، استقرار اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان و ارائه خدمات رایگان به عموم از دیگر اقدامات بهزیستی در ایام‌الله دهه فجر است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا