جرائم تسهیلات حوادث غیرمترقبه در سال جاری بخشوده می شوند

ارک خبر- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: دریافت کنندگان تسهیلات مسکن روستایی و حوادث غیرمترقبه، اگر تا آخر امسال اصل تسهیلات را پرداخت کنند شامل بخشودگی سود و جرائم تسهیلات می شوند.
جرائم تسهیلات حوادث غیرمترقبه در سال جاری بخشوده می شوند
به گزارش ایرنا، علی جهانگیری روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید شهرستان میانه از افرادی که تسهیلات حوادث غیرمترقبه و مسکن دریافت کرده اند، خواست با توجه به اتمام سال جاری با پرداخت اصل تسهیلات از مزایای بخشودگی سود و جرائم بهره مند شوند.
وی در بازدید از طرح های سرمایه گذاری و دانش بنیان دامپروری میانه اظهار داشت: این طرح می تواند در توسعه نژاد کارآمد و افزایش تولید گوشت با بهره وری بالا موثر واقع شود.
جهانگیری، صنایع تبدیلی کشاورزی در بخش ترکمانچای را از دیگر طرح های مهم کارآفرینی عنوان نمود و گفت: این طرح می تواند به تکمیل زنجیره تامین و تولید در بخش کشاورزی منجر شود.
وی سرمایه گذاری های موجود در سطح کشور به ویژه شهرستان میانه را نشانه امید در کشور با توجه به پمپاژ یاس و ناامیدی از سوی دشمنان خواند و افزود: برخی مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری وجود دارد که در این شهرستان مشکلات پنج واحد بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مسئولان اقدام لازم اعمال می شود.
شهرستان میانه با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا