پاکستان: تلاش برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایران ادامه دارد

ارک خبر- وزیر امور خارجه پاکستان گفت این کشور به تلاش های خود برای آزادی دیگر مرزبانان ربوده شده ایران ادامه می دهد و دولت جمهوری اسلامی ایران هرگز از این تلاش های ما بی خبر نیست.
پاکستان: تلاش برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایران ادامه دارد
به گزارش روز شنبه ایرنا، «شاه محمود قریشی» با حضور در ویژه برنامه سیاسی شبکه خبری «دنیا نیوز» پاکستان درخصوص تحولات اخیر منطقه ای و روابط با ایران گفت همکاری های سیاسی و امنیتی ما با تهران ادامه دارد.
قریشی افزود پس از حمله اخیر تروریستی در هند حمله ای مشابه در ایران نیز رخ داد که پس از آن وزرای خارجه ایران و پاکستان تلفنی رایزنی کرده و پاکستان این حمله را به شدت محکوم و با مردم ایران ابراز همدری کرد.
وی اظهار داشت برخی از عناصر در مرزهای مشترک وجود دارند که هدف اصلی آن تخریب روابط دوستانه ما با ایران است و این موضوع هرگز از نظر طرف ایرانی پوشیده نیست.
شاه محمود قریشی گفت ایرانیان یک ملت متمدن و دارای بلوغ سیاسی و فرهنگی هستند و من اطمینان دارم که ایران از برخی تلاش های منفی برای ضربه زدن روابط میان دو کشور با خبر است.
وی تاکید کرد ما برای بازیابی پنج مرزبان ربوده شده ایرانی همکاری کردیم و این روند برای آزادی دیگر مرزبانان ربوده شده ایران نیز ادامه دارد.
۱۲ مرزبان جمهوری اسلامی ایران ۲۴ مهر۹۷ در مرز میرجاوه (منطقه صفر مرزی لولکدان) استان سیستان و بلوچستان توسط عناصر گروه تروریستی موسوم به جیش العدل ربوده شدند.
۲۴ آبان ماه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: پنج نفر از مرزبانان میرجاوه آزاد شده اند و تلاش ها برای آزادی دیگر گروگان ها ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا