صفی پور: اوقات فراغت هدفمند جوانان از اولویت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی است

خبرگزاری ارک:  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برنامه ریزی مدون جهت ایجاد اوقات فراغت هدفمند برای جوانان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر صفی پور شنبه در نشست اهالی فرهنگ و هنر  شهرستان  اسکو با اعلام حمایت همه‌ جانبه از اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستان ها اظهار  امیدواری کرد: با شناسایی توانمندی هنرمندان این شهرستان و همچنین بهره‌ مندی از شیوه های نوین آموزشی زمینه‌ تعالی فرهنگ و هنر این منطقه بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی برنامه‌ریزی مدون و هدف‌دار برای بهره‌مندی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: تقویت و گسترش تعاملات میان هنرمندان و همچنین بهره مند شدن هنرمندان جوان از تجربیات هنرمندان پیشکسوت در رشته های مختلف از اهم   اهداف متولیان فرهنگی باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی ضمن اظهار رضایت از روند پیشرفت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری اسکو‌ اظهار داشت: شهرستان های استان دارای پتانسیل غنی هنری و فرهنگی هستند و اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستانا همواره در گسترش و تحکیم زیربنای فرهنگ جامعه تاثیرگذار بوده‌اند و بر همین اساس باید از ظرفیت فکری و نوآوری ها و همچنین اندیشه‌ آنان در راستای شکوفایی استعدادهای هنرمندان جوان بهره گرفته شود.

صفی پور در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی برای شهرستان اسکو تصریح کرد: رفع مشکلات و موانع پیشروی هنرمندان رشته‌های مختلف در شهرستان مورد توجه است و در همین راستا مجتمع فرهنگی و هنری اسکو‌ نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این نشست مشکلات و مسائل انجمن‌های فرهنگی، ‌ادبی و هنری شهرستان اسکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا