استاندار بر توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مردم تاکید کرد

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین کالاها و مایحتاج شب عید در استان، گفت: اقلام مورد نیاز پس از تامین باید به موقع توزیع و در دسترس مردم قرار گیرد.
استاندار بر توزیع به موقع اقلام مورد نیاز مردم تاکید کرد
به گزارش ایرنا محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در نشست تنظیم بازار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت دقیق در توزیع کالاهای ضروری، اظهار داشت: بیشتر اقلام مورد نیاز مردم تامین شده و تلاش می کنیم قیمت کالاهایی که به دست مردم می رسد منطقی باشد.
وی افزود: سهم تخصیص یافته از مایحتاج مردم استان مثل شکر باید به موقع در اختیار مسوولان استانی قرار گیرد و در این مرحله نیز توزیع باید با دقت انجام شود تا کمبودی در بازار مصرف نباشد.
پورمحمدی با تاکید مجدد بر توجه مسوولان در تامین و توزیع نیازمندی های شب عید و مایحتاج مردم، گفت: کمبودی در این خصوص وجود ندارد و باید شبکه های توزیع به موقع نیازهای مردم را برطرف کنند.
استاندار اذربایجان شرقی گفت: عوامل توزیع شناسنامه دار می توانند تسریع در کار ایجاد کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: سیب و پرتغال شب عید مردم استان تامین شده و توزیع آن به زودی شروع می شود.
حسین نجاتی اظهار داشت: ۵۲ هزار حلقه لاستیک، ۲۰ هزار تن شکر، ۹۷۸ تن برنج، ۱۰۵ تن گوشت منجمد در اختیار بازار مصرف استان قرار گرفته است.
وی افزود: ۱۰۰ تن گوشت گرم نیز به زودی توزیع و آرد مورد نیاز ۳۵۱ نانوایی حایز شرایط استان نیز تامین می شود.
نجاتی اعلام کرد: امسال تاکنون ۹۳۹ تن شکر در آذربایجان شرقی توزیع شده و در صورت کمبود هر نوع اقلام دیگر در بازار این استان قابلیت تامین و توزیع آن وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا