۱۲۲۱ نفر در طرح نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی مشارکت دارند

ارک خبر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: امسال در طرح نوروزی ۹۸ جمعیت هلال احمر استان در ۱۱۰ نقطه یکهزار و ۲۲۱ نفر از نجاتگران، امدادگران و جوانان داوطلب مشارکت دارند.
۱۲۲۱ نفر در طرح نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی مشارکت دارند
سعید کنعانی روز شنبه در نشست هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان افزود: امسال علاوه بر ۲۷ پایگاه امداد جاده ای ثابت و ۲ پایگاه امداد کوهستان ثابت ، ۱۴ پست موقت نیز در محورهای ارتباطی حادثه خیز مستقر می شوند.
وی اظهار داشت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی امسال ۷۶۱ نفر نجاتگر که دوره‌های بازآموزی را گذرانده اند به همراه ۱۰۰ نفر از کارکنان از تاریخ ۲۵ اسفند جاری تا ۱۶ فروردین ماه سال ۹۸ در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی با بهره‌گیری از ۴۵ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار و یک فروند بالگرد خدمات ارائه خواهند کرد.
کنعانی ادامه داد: بالگرد جمعیت امسال از ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین ۹۸ در استان آذربایجان شرقی مستقر شده و در صورت نیاز به پرواز در خواهد آمد .
وی خاطرنشان کرد: امسال سه دستگاه خودروی نجات به ناوگان ترابری امدادی جمعیت هلال احمر استان افزوده می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط معاونت جوانان، گفت: در این طرح معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان در ۴۲ نقطه استان پست راهنمایی مسافران نوروزی برپا خواهد کرد و در این طرح ۶۰ نفر از کارکنان جوانان به همراه ۳۰۰ نفر از اعضای جوانان انجام وظیفه خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا