استاندار آذربایجان شرقی: گروه های سیاسی برای اعتلای کشور تلاش کنند

ارک خبر- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و تلاش برای اعتلای کشور، گفت: گروه ها و احزاب سیاسی شرایط را دریابند و از ایجاد هر گونه حاشیه پرهیز کنند.
استاندار آذربایجان شرقی: گروه های سیاسی برای اعتلای کشور تلاش کنند
به گزارش ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان تبریز، اظهار داشت: احزاب و گروه های سیاسی در چارچوب نظام معنا داشته و فعالیت می کنند و در واقع بر این اساس رسمیت دارند.
وی افزود: وفاداری به خون شهیدان، نظام و آرمان های انقلاب اسلامی مهمترین افتخاری است که باید در ذات فعالیت هایمان خود را نشان دهد، زیرا توفیق خدمت در مصدر خدمتگذاری به مردم سعادت است.
پورمحمدی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم را رفع کنیم، گفت: مردم وفادار انقلاب هستند و به همین دلیل باید تلاش کنیم گلایه های آنان را برطرف کنیم و تلاش هایمان برای تحقق این اهداف باشد.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همیشه حرمت افراد را نگه داشته است، افزود: هنر آن است که در اوج قدرت ظلم نکنی؛ بر این اساس نظام بهترین نماد حمایت از مظلوم است و مردم نیز قدرشناسی خود را با حضور گسترده در راهپیمایی های ۲۲ بهمن و دیگر مناسبت ها همواره نشان می دهند.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با بیان اینکه نباید برخی ضعف ها و مشکلات بعضی از بخش های خصوصی را بر گردن دولت انداخت، گفت: اگر قرار باشد بیمه، تسهیلات و دیگر امور غیرمربوط را دولت انجام دهد، دیگر چه نیازی به خصوصی سازی و واگذاری امور به بخش خصوصی وجود دارد.
به گزارش ایرنا در این مراسم بهروز مهدوی به عنوان سرپرست فرمانداری تبریز، معرفی و از خدمات علیار راستگو فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.
استاندار آذربایجان شرقی پنجشنبه گذشته در حکمی، علیار راستگو را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.
مهدوی نیز پیش از این دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا