فراخوان جشنواره فیلم و عکس نظاره در مراغه منتشر شد

ارک خبر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از انتشار فراخوان جشنواره استانی فیلم و عکس ‘نظاره’ در این شهرستان خبرداد.
احمد دادرس فیاضی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره استانی نظاره با موضوع معرفی زیبائی های طبیعت آذربایجان خرداد سال آینده در مراغه برگزار می شود.
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره در بخش های فیلم و عکس منتشر شده و هنرمندان، هنرجویان و علاقه مندان می توانند آثار خود را در این زمینه ارائه دهند.
وی اضافه کرد: زیبائی های طبیعت بکر آذربایجان و شکوه و عظمت مناظر طبیعی آذربایجان ‌شرقی بستری مناسب برای فعالیت هنرمندان عکاس و فیلمساز است که با دید خلاقه خود بتوانند این زیبائی ها را به تصویر کشند.
دادرس فیاضی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره فیلم و عکس نظاره گفت: برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری می تواند زمینه ساز جذب گردشگر، ایجاد انگیزه در هنرمندان در راستای تلاش برای معرفی منطقه آذربایجان و نیز استفاده از زبان گویای هنر در انعکاس شکوه و عظمت طبیعت این خطه شود.
وی افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان زمینه مساعدی برای شکوفایی استعدادهای ناب فرهنگی و نیز شنساندن تاریخ و هویت خطه اذربایجان شود.
وی اضافه کرد: بر اساس فراخوان این جشنواره، علاقه مندان می توانند در دو بخش فیلم و عکس آثار خود را تا تاریخ ٣١ اردیهشت ١٣٩٨ به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ارسال کنند .
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا