سقوط یک پله‌ای تراکتورسازی پس از شکست ماشین‌سازی

ارک خبر- تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست ماشین‌سازی در مصاف با استقلال تهران با یک پله سقوط به صورت موقت در رده سوم جدول قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری ۲ دیدار از روز گذشته آغازشده که نتیجه این بازی‌ها اهمیت ویژه‌ای برای تراکتورسازی داشت.

در نخستین دیدار هفته، ذوب‌آهن در دیداری خانگی به مصاف پرسپولیس رفت و این تیم را با تساوی بدون گل متوقف کرد تا شاگردان برانکو با ۵۵ امتیاز به صدرنشینی در لیگ ادامه دهند. بدین ترتیب تراکتورسازی پیش از دیدار با پیکان، ۶ امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارد که در صورت پیروزی در این بازی، می‌تواند اختلاف خود با صدر جدول را به ۳ امتیاز برساند.

در دیدار دوم روز گذشته نیز استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین‌سازی تبریز رفت و با تک‌گل مهدی قائدی این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. بدین ترتیب استقلال مجموع امتیازات خود را به ۵۰ رساند تا با یک پله صعود، جایگاه سرخپوشان تبریزی در رده دوم جدول را تصاحب کند.

با توجه به اینکه تفاضل گل استقلال بهتر از تراکتورسازی است، شاگردان لیکنز تنها در صورتی می‌توانند به رده دوم جدول بازگردند که ۳ امتیاز دیدار با پیکان را کسب کنند. از سوی دیگر جایگاه سومی این تیم نیز از سوی سپاهان و پدیده تهدید می‌شود.

به گزارش تسنیم، تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ فردا (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف پیکان می‌رود. سپاهان و پدیده نیز در این هفته به ترتیب با سایپا و نساجی مازندران دیدار می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا