تولید۹۰۰۰ تن آسفالت توسط سازمان عمران طی فروردین ماه سال ۹۸

ارک خبر- مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از تولید۹۰۰۰ تن آسفالت توسط سازمان عمران طی فروردین ماه سال۹۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بابک شریفی گفت: مقدار ۹۰۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال جاری در کارخانه سازمان عمران تولید و براساس برنامه ریزی و اولویت بندی مناطق دهگانه در معابر، کوچه ها و همچنین لکه گیری معابر توسط پیمانکاران و کارگاه‌های امانی خدمات شهری این مناطق پخش شده است.

وی افزود: بر این اساس بیش از ۳۳۰۰ تن برای آسفالت‌ریزی‌های خیابان‌های ابوذر – محوطه سازمان پسماند – میدان آذربایجان – خیابان شهید صمدی – خیابان فلسطین و خیابان شهید جدیری و ۳۷۰۰ تن از طریق پیمانکاران و ۱۵۰۰ تن توسط کارگاه های امانی مناطق در سطح شهر پخش شده است.

مدیر عامل سازمان عمران تبریز با اشاره به اینکه فعالیت کارخانه آسفالت سازمان عمران تبریز از ساعات آغازین سال ۹۸ از سر گرفته شده است، افزود: تنها محدودیت پیش روی ما شرایط جوی و بارش های اخیر بوده و در مواقع مساعد جوی با دقت و سرعت بالا عملیات تولید و پخش آسفالت بدون تعطیلی انجام گرفته است.

وی همچنین با اشاره به لزوم اصلاح معایب زیرسازی قبل از آسفالت ریزی گفت: دلیل وقفه در آسفالت ریزی خیابان شریعتی ایرادات زیرسازی و نشست های موجود در سطح خیابان موجود بود که با تلاش همکاران این سازمان ایرادات مرتفع و با مناسب بودن شرایط جوی در اسرع وقت عملیات آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا