تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ دسته اول باقی ماند

ارک خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی یک بر صفر مقابل گل ریحان البرز، سهمیه فوتبال تبریز در لیگ یک را حفظ کرد.
به گزارش چهارشنبه ایرنا، دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور با انجام هفت دیدار برگزار شد و تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی مقابل گل ریحان توانست سهمیه تبریز در لیگ دسته اول را حفظ کند.
تیم فوتبال شهرداری تبریز در این دیدار از ابتدای بازی عملکرد خوبی داشت و توانست دروازه تیم مهمان را تهدید کند؛ موقعیت‌های این تیم در نهایت در دقیقه ۲۷ نتیجه داد و مهدی قریشی از روی ارسال احمد کامدار به گل نخست بازی رسید.
در ادامه بازی باز هم این تیم فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه تیم مهمان داشت، اما بدشانسی و بی‌دقتی مانع فروپاشی مجدد دروازه گل ریحان البرز شد.
تیم مهمان نیز موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی داشت، اما هوشیاری دروازه‌بان و مدافعان شهرداری تبریز مانع فروپاشی دروازه شاگردان حیدر جعفری شد تا این دیدار با برتری یک بر صفر شهرداری تبریز به پایان برسد.
دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و گل ریحان البرز با استقبال خوب تماشاگران و در حضور رئیس هیئت فوتبال استان و دیگر پیشکسوتان فوتبال استان برگزار شد.

**علت حضورم در تبریز حساسیت بازی‌های لیگ دسته یک بود
در همین حال رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره علت حضورش در بازی تیم های شهرداری تبریز و گل ریحان البرز گفت: حساسیت مسابقات لیگ دسته یک سبب حضورم در مسابقه تبریز بود.
سعید فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در هفته ماقبل آخر لیگ دسته یک ایران ۲ بازی حساس داشتیم که یکی بازی شهرداری تبریز با گل ریحان البرز و دیگری هم بازی گل‌گهر سیرجان با شهرداری ماهشهر بود که در این بازی‌‌ها یک طرفش تیم‌های مدعی صعود و طرف دیگرش هم تیم‌هایی بودند که خطر سقوط به دسته پایین‌تر آنها را تهدید می‌کرد.
وی افزود: سازمان لیگ یک کار گروهی تشکیل داده است با حضور کمیته مسابقات، کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و کمیته داوران و جمع‌بندی کردیم که مسابقات را از نزدیک رصد کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
فتاحی گفت: این کارگروه از اول اسفند کار خود را آغاز کرده و برای مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته یک و حتی دسته ۲ و لیگ ۳ ‌هر هفته جلسه می‌گذاریم و بیشتر بازی‌ها‌ ‌ ناظران ویژه حضور دارند و ناظران انضباطی و ناظران اخلاق هم به صورت محسوس و نامحسوس در بازی هستند.
وی گفت: یک مورد تبانی در لیگ دسته ۲ داشتیم که به مراجع قضایی معرفی شده و مسابقات را همچنان رصد می‌کنیم و اگر مورد بود حتما برخورد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا