مدیرعامل گاز آذربایجان شرقی: گازرسانی موجب کاهش ۵۴ میلیون لیتری مصرف سوخت شد

ارک خبر- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اعلام کرد: سال گذشته با اجرای طرح های گازرسانی به بخش های تولیدی و صنعتی استان، مصرف گاز طبیعی جایگزین ۵۴ میلیون لیتر فراورده‌ نفتی شده است.
سیدرضا رهنمای توحیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شعار امسال اظهارداشت: صنعت گاز پشتیبان تولیدکنندگان استان است و در راستای رونق تولید آمادگی تأمین گاز متقاضیان بخش های صنعتی را دارد.
وی به عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گازرسانی به بخش های صنعتی اشاره و اعلام کرد: هم اکنون هشت هزار و ۱۰۲ مصرف کننده صنعتی تحت پوشش گاز طبیعی هستند.
وی با بیان اینکه ۱۶۸ جایگاه «سی.ان.جی» در آذربایجان شرقی فعالند، گفت: نیروگاه های استان مصرفی افزون بر ۵/۲ میلیارد مترمکعب در سال دارند.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی یادآوری کرد: گاز طبیعی به عنوان سوخت ارزان و پاک بیشترین نقش را در ایجاد ارزش افزوده و کاهش آلایندگی های زیست محیطی داشته و در سالجاری نیز همانند سال گذشته تلاش خواهد شد با نزدیک رسانی گاز تعهدهای گازرسانی در این بخش را به سرانجام برسانیم.
وی اعلام کرد: سال گذشته با اجرای ۸۱۰ کیلومتر شبکه گازرسانی، ۵۶ هزار مشترک جدید به شمار مشترکان گاز استان افزوده و ۱۴۲ روستای دور افتاده آذربایجانشرقی به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا