امیدوارم خناری‌نژاد رویای مدال در ژیمناستیک را به واقعیت تبدیل کند

خبرگزاری ارک: سرمربی تیم ‌ملی ژیمناستیک وضعیت نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان را راضی کننده ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با تغییراتی که هادی خناری‌نژاد روی حرکات قدرتی و پرش خود ایجاد کرده، اولین مدال ژیمناستیک را در کره جنوبی کسب کند.

محمد آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره سومین اردوی تیم ملی ژیمناستیک که دوباره در کیش بر پا شده است، اظها‌ر کرد: این اردو به منظور آماده سازی نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان پیش‌بینی شده و تا 27 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. ما تلاش کردیم در این اردو به جز نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان یعنی هادی خناری نژاد و ایمان خاموشی، سیعد رضا کیخواه و عبدالله جامعی را نیز به اردوی کیش دعوت کنیم تا وضعیت آنها را از نظر میزان آمادگی و شرایط فنی برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ارزیابی و بررسی کنیم.

وی افزود: در این اردو بیشترین تمرکز ما بر روی نفرات اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان خواهد بود که امیدوارم این مسابقه سکوی پرشی برای ژیمناست‌های ما باشد تا با تجربه‌ای که از ر‌قابت‌های دانشجویان جهان کسب می‌کنند در قهرمانی مردان آسیا که برای کسب سهمیه المپیک است حضور موفقیت آمیزی داشته باشند.

سرمربی تیم ‌ملی ژیمناستیک در ارزیابی از وضعیت ایمان خاموشی و هادی خناری نژاد برای شرکت در این مسابقات، گفت: هر دو ژیمناست از شرایط خوبی برخوردارند، اما این که در مسابقات دانشجویان جهان عملکرد آنها چگونه خواهد بود بستگی به شرایط مسابقه و نحوه اجرای این دو ژیمناست دارد که چقدر بتوانند در دور مقدماتی با کمترین خطا و بیشترین امتیاز به دور بعد راه پیدا کنند. البته خناری نژاد با تغییراتی که روی حرکات قدرتی و پرشی خود ایجاد کرده انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد اما چون در این تورنمنت تمام ژیمناست‌های برتر دنیا حضور دارند و مسابقات سنگین است، پیش‌بینی مدال تا حدودی سخت است اما امیدوارم خناری نژاد بتواند رویای کسب مدال را در ژیمناستیک به واقعیت تبدیل کند.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر خناری نژاد بتواند برنامه خود را در مرحله مقدماتی به خوبی اجرا کند، یقین دارم در جمع چهار ژیمناست برتر دانشجویان جهان می‌تواند قرار بگیرد.

سرمربی تیم ‌ملی ژیمناستیک در پایان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب تیم ‌ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا همین ترکیب خواهد بود یا نفرات دیگری به اردوی بعدی اضافه خواهد شد؟ تصریح کرد: به جز این نفرات اگر قرار باشد به صورت تیمی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کنیم، کیوان انصاری و حمید قاقزانی را نیز به اردو دعوت خواهیم کرد و پس از گرفتن تست آمادگی جسمانی و بررسی عملکرد آنها، ترکیب اصلی را در اواسط اردوی بعدی برای قهرمانی مردان آسیا مشخص خواهیم کرد اما اگر تصمیم کادر فنی و رییس فدراسیون بر این مبنا باشد که بهترین‌ها را راهی هیروشیمای ژاپن کنیم شاید با تعداد محدودی در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا