ماه کابوس‌وار فوتبال تبریز

ارک خبر- فوتبال تبریز در ۴ هفته گذشته لیگ برتر فوتبال کشور موفق به کسب پیروزی نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نمایندگان فوتبال تبریز در پایان سال ۹۷ با نتایج خوب به استقبال سال‌ جدید رفتند و تراکتورسازی با شانس قهرمانی بالا و ماشین‌سازی پیشتاز در بین تیم‌های غیرمدعی بودند.

اما سال جدید حکایت فوتبال تبریز متفاوت بود. ماشین‌سازی در همان ایام نوروز در تبریز مغلوب فولاد شد و سپس در مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک دست یافت.

اما تراکتورسازی در نوروز ۹۸ به ترتیب استقلال خوزستان و نفت آبادان را مغلوب کرد.

از هفته بیست‌و‌پنجم شرایط لیگ برای تیم‌های تبریزی تغییر یافته و در ۴ هفته خیر هیچ یک از ۲ تیم تبریزی برابر حریفان خود به پیروزی نرسیدند.

ماشین‌سازی ابتدا در تبریز برابر نساجی به تساوی دست یافت، سپس در تهران مقابل استقلال مغلوب شده و در تبریز یک تساوی دیگر بدون گل رسیده و این بار با سایپا با تقسیم امتیازات پرداخت و بالاخره در هفته بیست‌و‌هشتم در اصفهان با ۲ گل مغلوب سپاهان شد.

ماشین سازی در ۶ بازی گذشته خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده موقعیت خوب خود را در میانه جدول از دست داده است.

اما تراکتورسازی بعد از ۲ پیروزی خود برابر استقلال خوزستان و نفت آبادان، در ۴ بازی بعدی خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است.

سرخپوشان تبریزی مقابل تیم‌های سپیدرود رشت، پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان مغلوب شده و تنها در تبریز مقابل پرسپولیس به تساوی دست یافتند.

در واقع از هفته بیست‌و‌پنجم تا هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تبریزی در ۸ بازی برگزار کرده خود تنها ۳ امتیاز کسب کردند تا ماه کابوس‌واری را سپری کرده باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا