کمک ۱۸,۴ میلیارد تومانی به مسکن نیازمندان اصفهانی

کمک ۱۸,۴ میلیارد تومانی به مسکن نیازمندان اصفهانی

۱۸ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان در سال ۹۷ برای خرید، احداث، تکمیل، تعمیر، بهسازی و بازسازی منازل ۴۵۱۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شد.

به گزارش ارک خبر، محمدرضا متین پور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه کمک به تأمین مسکن مناسب برای نیازمندان در حال حاضر یک ضرورت اورژانسی است، گفت: ۱۸ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان در سال ۹۷ برای خرید، احداث، تکمیل، تعمیر، بهسازی و بازسازی منازل ۴۵۱۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان هزینه شد.
متین پور با بیان اینکه در بسیاری از موارد و به‌ویژه در کلان‌شهرها تأمین مسکن پایدار و شخصی برای مددجویان باعث پایداری وضعیت این خانوارها می‌شود، گفت: ۵۷۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در مناطق شهری استان اصفهان با هزینه‌ای بیش از ۹ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان در سال ۹۷ صاحب مسکن شدند.
وی تعداد مددجویان روستایی که با کمک این نهاد در سال گذشته صاحب مسکن شدند را ۱۷۲ خانوار اعلام کرد و گفت: بیش از یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان در این زمینه برای این نیازمندان هزینه شد.
مدیر کل کمیته امداد اصفهان کمک به تعمیر و بهسازی منازل مددجویان را یکی از فعالیت‌های عمده و مؤثر این نهاد در زمینه مسکن نیازمندان عنوان کرد و گفت: ۳۷۵۸ خانوار مددجوی اصفهانی با هزینه‌ای بیش از ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از این خدمات در سال ۹۷ بهره مند شدند.
متین پور در انتها، یادآور شد: برای ارائه این خدمات ۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، هفت میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان از کمک‌های مردمی و یک میلیارد ۳۷۳ میلیون هم از محل اعتبارات مصوب سفر مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد کشور به استان، تأمین شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا