هدف دشمنان نظام تبدیل مشکلات صنفی به مسایل امنیتی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی و مهم دشمنان نظام جمهوری اسلامی تبدیل مشکلات صنفی به مسایل امنیتی است.

علیار راستگو روز پنجشنبه در نشستی با نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا علیه ایران را بیشمار و وسیع خواند و افزود: تبدیل کردن مشکلات صنفی به امنیتی و ایجاد فضای سنگین رسانه‌ای از برنامه‌های اصلی دشمنان است که با وجود این همه هجمه ملت ایران همچنان بر آرمان‌های خود اصرار دارد و هرگز از آرمان‌های انقلابی خود دست نخواهد کشید.

وی برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه مجلس یازدهم در اسفند امسال با رعایت امانت داری و بی طرفی کامل را اصلی‌ترین دغدغه ستاد انتخابات استان دانست و با اشاره به تدوین منشور گفت وگوی سیاسی از سوی وزارت کشور با هدف افزایش نشاط سیاسی در جامعه، بر تقویت ارتباط مسئولان با تشکل‌های دانشجویی تاکید و آمادگی استانداری را برای برگزاری جلسات مداوم و مستمر هم‌اندیشی با این تشکل‌ها اعلام کرد.
راستگو شفافیت و صداقت را لازمه فعالیت هر مدیر سیاسی دانست و اظهار داشت: وجود اختلاف فکر و سلیقه در هر مجموعه و جامعه‌ای طبیعی است و باید یاد بگیریم با وجود این اختلافات برای اهداف مشترک تلاش کنیم.
وی با قدردانی از تشکل‌های دانشجویی در پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه به ویژه مشکلات صنفی دانشجویان، به پیچیدگی‌های کار اجرایی اشاره و یادآوری کرد: پاینبدی به رعایت قانون اساسی‌ترین لازمه رشد و توسعه کشور است که از تشکل‌های دانشجویی می‌خواهیم در پیگیری مطالبات خود این دو نکته را مد نظر قرار دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا