۱۳۹ هزار و ۸۲ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی بهسازی شد

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: از آغاز طرح بهسازی مسکن روستایی از سال ۱۳۷۴ در استان ۱۳۹ هزار و ۸۲ واحد مسکن روستایی بهسازی شده است.

به گزارش ایرنا، حافظ باباپور روز دوشنبه در دیدار با نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: بنیاد مسکن در ۴۰ سال اخیر بیشترین و با کیفیت ترین خدمات را به مردم روستاها ارائه کرده و این خدمات با حمایت همه مسئولان بویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به آغاز تخصیص قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی از سال ۹۴، اظهار داشت: تاکنون حدود ۴۲ تن قیر رایگان به این استان تخصیص یافته و یک میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۵۰ متر مربع از معابر روستایی آسفالت شده است.

باباپور، ادامه داد: همانند سال‌های گذشته در صورت تأمین اعتبار از محل قیر یارانه‌ای، آسفالت ریزی روستاهایی که زیرسازی و جدول گذاری آن تمام شده عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهضت مسکن سازی در روستاها موفق عمل کرده است، گفت: تشکیلات بنیاد مسکن از ابتدا بر بنای خیر گذاشته شده و خدمات ارزشمندی برای روستاییان و اقشار محروم ارائه کرده است.

بیت الله عبدالهی، افزود: این بنیاد نقش به سزایی در رفع محرومیت روستاییان ایفا کرده و کارشناسان آن مشکلات روستاییان را خوب درک می‌کنند و در بسیاری از مواقع بیشتر از مسئولان ارشد شهرستان‌ها دغدغه روستاییان را دارند.
وی آمادگی خود را برای تأمین اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی، پیگیری مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در راستای تقویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد.
آذربایجان شرقی با بیش از ۳.۹ میلیون نفر جمعیت دارای ۲۱ شهرستان و ۲ هزار و ۷۲۹ روستا است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا