پدیده تراکتورسازی به ماشین‌سازی پیوست

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، «نریمان جهان»، بازیکن اسبق تراکتورسازی که در زمان خود پدیده فوتبال ایران و خطه آذربایجان بود، را به خدمت گرفت.

به گزارش دوشنبه ایرنا، نریمان جهان با حضور در دفتر باشگاه ماشین‌سازی، ضمن توافق با مدیران باشگاه با عقد قراردادی به جمع سبزقباهای فوتبال تبریز ملحق شد.

نریمان جهان، اهل شهرستان بناب بوده و بازی در تیم هایی همچون تراکتورسازی، گسترش فولاد، ماشین سازی، نفت تهران و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

سامان نریمان جهان از بازیکنان خوش ذوق و خوش تکنیک فوتبال تبریز است که هواداران تراکتورسازی، خاطرات شیرینی از بازی های درخشان و فوق العادده او در تراکتورسازی به خاطر دارند.

نریمان جهان در فصلی که در ترکیب سرخپوشان تبریز حضور داشت، به تنهایی در قامت یک تیم بازی می کرد و با بازی های بی مانند خود حریفان تراکتورسازان را عاصی می کرد.

هت تریک او مقابل پرسپولیس تهران و گل هایش به این تیم که برد چهار بر یک تراکتورسازان را به دنبال داشت، هنوز ورد زبان هواداران تراکتورسازی است.

همچنین سیدمحمدسیدعلوی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی نیز معرفی شد.

از سوابق سید محمد سید علوی می‌توان به ۱۵ سال فعالیت او در تیم فوتبال ماشین‌سازی به‌عنوان بازیکن و ۱۰ سال کاپیتانی، سه سال حضور در تیم منتخب تبریز و سه سال عضویت در تیم‌ملی اشاره کرد.

پیش از این رسول خطیبی به عنوان سرمربی و جمشید خطیبی به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی منصوب شده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا