آغاز ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های ویژه تابستان کانون

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه‌های هنری، ادبی و فرهنگی ثبت‌نام می‌کند.

آغاز ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های ویژه تابستان کانون

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بینش مدیرکلکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه‌ها در موضوعات و رشته‌های مختلف هنری، ادبی و فرهنگی با هدف پرورش ذوق، استعداد و غنی سازی اوقات فراغت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رباتیک، خوشنویسی، چرتکه، نقاشی، موسیقی ارف، بازیگری و فیلمسازی، عکاسی، کارگاه‌های تخصصی شعر و داستان، مهارت‌های خلاقیت، سفالگری، طراحی و کاردستی از جمله دوره‌ها و کارگاه‌های ویژه فصل تابستان است که در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بینش افزود: دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی ویژه خانواده‌ها و نوجوانان نیز از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های فصل تابستان است که در قالب کارگاه‌های تخصصی در مراکز کانون در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار داشت: امانت کتاب، معرفی شخصیت و سرزمین، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، پخش و نقد فیلم و بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در قالب کارگاه‌های عادی برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» شعار برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های فوق است، گفت: اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی هم اکنون از طریق ۲۴ مرکز با هدف کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی را در تمامی ایام سال برگزار می‌کند که همواره مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.

گفتنی است:کودکان و نوجوانان ۴ الی ۱۸ سال می‌توانند در کارگاه‌های فوق شرکت کنند و همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۴۱۲۹۸۵-۰۴۱ تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا