تکریم ارباب رجوع اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی است

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین را از اولویت‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد. 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، جعفر سمساری در جمع مسئولان شهرستان هریس ضمن تأکید بر خدمات رسانی مناسب سازمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به بیمه شدگان گفت: خدمات این سازمان در سال‌های اخیر در حوزه الکترونیکی و غیرحضوری دارای پیشرفت و توسعه چشمگیری بوده است. 
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در راستای رضایتمندی و خدمت به افراد تحت پوشش خود اقداماتی از جمله، استقرار میز خدمت حضوری و غیری حضوری در واحدهای تابعه، برون سپاری برخی خدمات و مناسب سازی فضای اداری انجام داده است. 
سمساری در ادامه تأمین اجتماعی را یک سازمان بین النسلی برشمرد که در جهت توسعه عدالت اجتماعی و حمایت از نیروهای کار و تولید در جامعه گام بر می دارد. 
وی افزود: توسعه کمی و کیفی خدمات، مورد توجه مدیران سازمانی بوده و توانسته ایم با مدیریت چالش‌های پیش رو، تعهدات خود را در قبال ذینفعان در چارچوب قانون محقق کنبم.
 فرماندار هریس نیز در ادامه این جلسه بر خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع در بین کارکنان ادارات مختلف و همچنین اداره تأمین اجتماعی این شهرستان برای جلب رضایت مردم تأکید کرد. علیرضا خاکپور افزود: با توجه به دامنه گسترده افراد تحت پوشش، سازمان تأمین اجتماعی نقش مهمی در جهت ارتقای اعتماد و رضایتمندی آحاد جامعه دارد.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا