اثربخشی تعاون در اقتصاد کشور با شفاف سازی ممکن می شود

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخش تعاون می تواند نقش موثرتری در اقتصاد کشور ایفا کند، گفت: شفاف سازی در بخش تعاون یکی از راهکارهای مهم بهره وری و اثربخشی این بخش است.

میراحد حسینی روز چهارشنبه در دومین نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته تعاون در تبریز با تبیین دستاوردهای مهم بخش تعاون بر ضرورت ورود تعاونی های دانش بنیان برای استفاده بیشتر از ظرفیت های بالقوه این بخش تاکید کرد.

وی با اشاره به کارکردهای مهم بخش تعاون تاکید کرد ما به بخش تعاون اعتقاد داریم و به عنوان یک مقوله اثربخش در اقتصاد و اجتماع می تواند نقش ایفا کند.

وی افزود: تعاون محدود به ایران نیست بلکه در کشورهای مختلف تعاون توانسته است نقش اثربخش خود را نشان دهد.

حسینی به تجمیع سرمایه های اندک و کارکردهای موفق و بزرگ این بخش در ایجاد ارزش افزوده بالا در جامعه اشاره کرد و افزود: تعاون خیرات و برکات زیادی در مناطق و بخشهای مختلف داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی وجود برخی مشکلات در بخش تعاون را ناشی از عملکرد غلط برخی مسوولین شرکتهای تعاونی و عدم همراهی و مشارکت اعضای این شرکت ها در جریان فعالیت دانست و گفت: با نظارت و تشکیل جلسات و نشست های مستمر تخصصی به دنبال رفع مشکلات و موانع پیش روی شرکت های تعاونی هستیم،.

حسینی با بیان اینکه کسانی که عشق به تعاونی دارند می توانند در این عرصه موفق شوند، اظهارداشت: افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند جایی در این بخش ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا