دبیران تخصصی و اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی معرفی شدند

آذربایجان شرقی و تبریز میزبان چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی هستند. بر همین اساس مجمعی در قالب شورای سیاستگذاری این جشنواره طی جلسات متعدد و با بررسی تمامی جوانب و پتانسیل های موجود در استان، دبیران تخصصی و اجرایی چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی تبریز را انتخاب و معرفی کردند.طبق اعلام و نظر شورای سیاستگذاری، مهدی لزیری، هنرمند برجسته تئاتر استان که سابقه برگزاری چندین دوره جشنواره سراسری را در کارنامه خود دارد به عنوان دبیر تخصصی این جشنواره انتخاب و معرفی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، لزیری از کارگردانان با سابقه تئاتر آذربایجان است که سال ها در این زمینه فعالیت کرده است. وی همچنین سابقه سال‌ها تدریس در زمینه هنری بخصوص تئاتر را دارد.
همچنین از سوی شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی؛ احمد رجب پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، به عنوان دبیر اجرایی این دوره از جشنواره تئاتر رضوی انتخاب و معرفی شد.
رجب پور پیش از این سابقه برگزاری چندین دوره جشنواره سراسری و تجربه کارگردانی و بازیگری را در کارنامه فعالتی خود دارد و طی سال های اخیر در سمت مدیریت هنری فعالیت داشته است.
گفتنی است چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی از ۶  لغایت ٩ مرداد به میزبانی تبریز پذیرای مهمانان هنرمند رضوی خواهد بود.
فراخوان این جشنواره هم اکنون در سایت ایران تئاتر قابل دسترس علاقمندان است و ١٠ تیرماه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اثر به این جشنواره اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا