نسخه ۵G گالکسی فولد از راه می رسد

اگر چه عرضه گوشی گالکسی فولد سامسونگ با تأخیر فراوان و مشکلاتی مواجه شده، اما قرار است نسخه سازگار با شبکه نسل پنجم این گوشی هم عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، منابع نزدیک به سامسونگ می‌گویند نسخه ۵G این گوشی هم در راه است و این شرکت در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید گوشی مذکور است.

بر همین اساس گوشی تاشوی گالکسی فولد در دو نسخه LTE و ۵G عرضه می‌شود. گفته می‌شود عرضه نسخه LTE این گوشی با تأخیر بیشتری مواجه می‌شود و مدل ۵G آن با سرعت بیشتری و حتی زودتر از مدل LTE به بازار می‌آید.

سامسونگ مدل ۵G گوشی گالکسی فولد را برای تعدادی از شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای بزرگ کره جنوبی ارسال کرده تا آنها این گوشی را مورد آزمایش و بررسی قرار دهند.

هفته گذشته یکی از مدیران اجرایی ارشد سامسونگ مدعی شد اشکال نمایشگرهای گالکسی فولد در حال برطرف شدن بوده و عرضه این گوشی حتمی است. پیش از این گفته شده بود نمایشگر یادشده در برابر تاشدن های مکرر مقاومت خوبی نداشته و آسیب می بیند.

اگر چه مدل‌های LTE و ۵G گالکسی فولد تفاوت ظاهری خاصی با هم ندارند، اما مدل LTE از قابلیت نصب دو سیم کارت و باتری ۴۳۸۰ میلی آمپری برخوردار است. در مقابل مدل ۵G از قابلیت نصب تنها یک سیم کارت برخوردار بوده و در آن باتری ۴۲۳۵ میلی آمپری نصب شده است. بقیه ویژگی‌های دو گوشی کم و بیش یکسان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا