۴ اثر نمایشی تبریز به مرحله جشنواره فرهنگی دانش آموزان کشور راه یافت

مدیر هنرستان هنرهای زیبای «میرک» تبریز گفت: ۴ اثر نمایشی و سینمایی از این هنرستان به مرحله‌ کشوری سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌ آموزان راه یافت.

غلامرضا برادران، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این آثار شامل ۳ اثر نمایشی و یک اثر سینمایی است، افزود: نمایش صحنه‌ای «پارکینگ» به کارگردانی کیارش کریمی، نمایش عروسکی «خشم و هیاهو» به کارگردانی عرفان زمانی‏ و کیانوش صالحی‬ و نمایش نامه خوانی «دالتون‌ها و ننه قمر» به کارگردانی محمدامین اباذری ‏و امیر رهپیمای به این جشنواره راه یافتند.

وی اظهار داشت: فیلم کوتاه «یک روز با میرک» به کارگردانی احسان صدرمحمدی‏ و رشید قربانی نیز از آثار دیگر هنرجویان این هنرستان است که به مرحله کشوری این جشنواره راه یافته است.

برادران، با بیان اینکه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان کشور مرداد امسال در تهران برگزار می شود، ادامه داد: ١۴ هنرجوی دیگر این هنرستان نیز در شاخه‌های مختلف با کسب مقام اول استانی به این جشنواره راه یافته‌اند.

هنرجویان هنرهای زیبای هنرستان میرک در سال ٩٧ نیز در سی و ششمین دوره این جشنواره مقام اول نقاشی، مقام دوم تصویرسازی و مقام برگزیده نمایش صحنه‌ای در سطح کشور را به خود اختصاص داده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا